Доставка і оплата

Замовити товар можна кількома способами:

  • Через кошик – просто додайте до неї позицію, що вас цікавить, і заповніть спеціальну форму.
  • Мінімум дій – і замовлення здійснено!
  • Написавши нам на пошту – надішліть електронний лист із замовленням на адресу [email protected]
  • Зв'язавшись з менеджером по телефону – наберіть один із вказаних на сайті контактних номерів, і вам буде надано повну консультацію, після чого ви зможете вибрати товар та підтвердити його покупку.
  • Також у нас можна замовити зворотній дзвінок.
  • Написати в онлайн чат.
  • Приїхати до нас до офісу.
Розрахунок вартості та терміну доставки вашого замовлення здійснюється в індивідуальному порядку.
Розрахунок проводиться виходячи з ваги товару, його габаритів, вартості та пункту призначення.
Ми безпечно доставляємо замовлення до будь-якого населеного пункту України протягом 1-3 днів.
 

Якщо ви замовите у нашому магазині товари

на суму 15000 гривень та більше,

ми доставимо ваше замовлення по Києву

абсолютно безкоштовно !

Способи доставки

Доставка кур'єром по Києву та області:

  • замовлення до 15000 грн - 300 грн по Києву
  • доставка за межі Києва замовлення 300 грн + 30 грн/км
  • великогабаритний товар – за домовленістю

 

Самовивіз з офісу:

  • перед тим як приїхати та оплатити замовлення, уточніть його ціну та наявність у менеджера.
  • деякі товари вимагають переміщення з віддаленого складу на основний

Доставка найпопулярнішими та перевіреними транспортними компаніями:

Ми надсилаємо замовлення по всій території України. При цьому можлива доставка як за передоплатою, так і на умовах післяплати.
Зверніть увагу, що при замовленні потрібно точно вказувати ім'я, прізвище та контактні дані одержувача.
Оплата послуг відправлення здійснюється згідно з тарифами перевізника.

 

Оплата заказу

Оплата готівкою при отриманні
Оплата переказом з картки Visa або Master Card
Безготівковий розрахунок (за рахунком) на розрахунковий рахунок
Оплата через мобільний-банкінг 24

Правила прийому товару під час доставки:

Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Покупець перевіряє цілісність товару та упаковки, комплектацію, наявність гарантійного талону. Робиться це до підписання акту отримання, оскільки якщо ви виявили будь-який дефект чи невідповідність, то від покупки можна відмовитись. Якщо ви помітили будь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника в офісі – залежно від того, який спосіб доставки був обраний вами. Якщо ж невідповідність якості товару з'ясувалося вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту придбання. Докладніше про це можна прочитати у розділі «Гарантія та повернення».