Доставка і оплата
Замовити товар можна кількома способами:
	- Через кошик – просто додайте до неї позицію, що вас цікавить, і заповніть спеціальну форму.
 
	- Мінімум дій – і замовлення здійснено!
 
	- Написавши нам на пошту – надішліть електронний лист із замовленням на адресу [email protected]
 
	- Зв'язавшись з менеджером по телефону – наберіть один із вказаних на сайті контактних номерів, і вам буде надано повну консультацію, після чого ви зможете вибрати товар та підтвердити його покупку.
 
	- Також у нас можна замовити зворотній дзвінок.
 
	- Написати в онлайн чат.
 
	- Приїхати до нас до офісу.
 
Розрахунок вартості та терміну доставки вашого замовлення здійснюється в індивідуальному порядку.
 
 
Розрахунок проводиться виходячи з ваги товару, його габаритів, вартості та пункту призначення.
 
 
Ми безпечно доставляємо замовлення до будь-якого населеного пункту України протягом 1-3 днів.
 
 
 
Якщо ви замовите у нашому магазині товари
на суму 15000 гривень та більше,
абсолютно безкоштовно !
 
 
 
Способи доставки
Доставка кур'єром по Києву та області:
	- замовлення до 15000 грн - 300 грн по Києву
 
	- доставка за межі Києва замовлення 300 грн + 30 грн/км
 
	- великогабаритний товар – за домовленістю
 
 
 
 
Самовивіз з офісу:
	- перед тим як приїхати та оплатити замовлення, уточніть його ціну та наявність у менеджера.
 
	- деякі товари вимагають переміщення з віддаленого складу на основний
 
 
 
 
Доставка найпопулярнішими та перевіреними транспортними компаніями:
Ми надсилаємо замовлення по всій території України. При цьому можлива доставка як за передоплатою, так і на умовах післяплати.
Зверніть увагу, що при замовленні потрібно точно вказувати ім'я, прізвище та контактні дані одержувача.
Оплата послуг відправлення здійснюється згідно з тарифами перевізника.
.jpg?1520020888854)
.jpg?1520020937131)
 
Оплата заказу
Оплата готівкою при отриманні
 
 
Оплата переказом з картки Visa або Master Card
 
 
Безготівковий розрахунок (за рахунком) на розрахунковий рахунок
 
 
Оплата через мобільний-банкінг 24
 
 
 
Правила прийому товару під час доставки:
Незалежно від обраного способу доставки, у момент отримання замовлення його слід оглянути. Покупець перевіряє цілісність товару та упаковки, комплектацію, наявність гарантійного талону. Робиться це до підписання акту отримання, оскільки якщо ви виявили будь-який дефект чи невідповідність, то від покупки можна відмовитись. Якщо ви помітили будь-який дефект у момент огляду, повідомте про це кур'єра, працівника транспортної компанії або нашого співробітника в офісі – залежно від того, який спосіб доставки був обраний вами. Якщо ж невідповідність якості товару з'ясувалося вже після покупки, ви можете оформити повернення або обміняти його на аналогічне протягом 14 днів з моменту придбання. Докладніше про це можна прочитати у розділі «Гарантія та повернення».